اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

دستگیری عاملان درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووس
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عاملان درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووس خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر ،  سردار روح الامین قاسمی  اظهارکرد:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از ستادهای  انتخابات ی  گنبد کاووس، تیمی مجرب از ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی گفت:با حضور پلیس در محل مشخص شد، چند نفر از اراذل و اوباش با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدها، با تعدادی از اعضای آن ستاد درگیر و پس از مجروح کردن پنج نفر، از محل متواری شده اند.

قاسمی تصریح کرد:اقدامات تخصصی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان برای شناسایی متهمان آغاز شد و پس از بررسی های میدانی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه ضاربان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی، پنج نفر از عاملان اصلی درگیری در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را غرور و خودنمایی اعلام کردند، گفت:امنیت جامعه خصوصا در روزهای منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی خطر قرمز پلیس بوده و  نیروی انتظامی  اجازه جولان دادن به مخلان آرامش را نخواهد داد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه امام علی(ع)و برنامه ریزی های هدفمند برای برگزاری انتخابات در امنیت کامل، خاطرنشان کرد:در چنین شرایطی که دشمنان در صدد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، همگی باید با وحدت، همدلی و عمل به قانون برای حفظ آرامش جامعه تلاش کنیم.

قاسمی در پایان با اشاره به لزوم فعالیت هواداران نامزدها در چهاچوب قانون، گفت:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اخلال و بی نظمی، می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9036



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96