اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



لیگ برتر والیبال؛ شهرداری گنبد تیم شهروند اراک را با شکست بدرقه کرد
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، عصر یکشنبه میزبان شهروند اراک بود که با نتیجه سه بر صفر، میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

در این این دیدار،  شهرداری   گنبد  در حالی به مصاف شهروند اراک رفت که هوادارانش نیمی از سالن المپیک گنبد را پر کرده بودند و در گیم ابتدایی بازی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ برتری خود را بر میهمانش دیکته کند.

در وقت دوم بازی، هرچند شهروند اراک تلاش زیادی کرد که به پیروزی برسد اما تیم گنبد که از ابتدا نبض بازی را در دست گرفته بود، برتری ۵ امتیازی از حریف خود را حفظ کرد و حتی این فاصله امتیازی در اواخر بازی بیشتر شد و در نهایت، گیم دوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود شهرداری گنبد پایان یافت.

در گیم سوم نیز این میزبان بود که از ابتدا با ارائه یک بازی مناسب خصوصا در ضربات ابتدایی و دفاع روی تور از حریف پیش افتاد اما رفته رفته بایکنان تیم اراک توانستند بازی خوب خود را به نمایش بگذارند و در میانه‌های بازی نیز با اختلاف ۳ امتیاز از میزبان پیش افتادند.

برتری شهروند اراک در دقایقی از بازی در گیم سوم باعث نشد که تیم شهرداری گنبد عقب بکشد و در نهایت با جبران عقب افتادگی خود توانست در میان تشویق بی امان هواداران حاضر در سالن با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ فاتح این گیم شده و در نتیجه نهایی نیز سه بر صفر در مقابل شهروند اراک به پیروزی برسد.

احمد عشق‌دوست و مجتبی بیداریان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند و اسماعیل صباغ و علی یاوری نیز ناظران فدراسیون در این دیدار بودند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9038



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96