اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۴۰۰۰ واحدمسکونی به مردم سیل‌زده استان گلستان تحویل داده شد
رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن گلستان با اشاره به آغاز ساخت ۷ هزار و ۵۵۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان گفت: حدود ۴ هزار واحدمسکونی ساخته و تحویل مردم شده است.

داوود خسروی در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در گرگان اظهارداشت:14 هزار و 645 واحدمسکونی خسارت‌دیده در مناطق  سیل ‌زده استان با اعتبار 185 میلیارد تومان بازسازی و تحویل مردم شد.

وی گفت:در بخش واحدهای مسکونی احداثی نیز از 7 هزار و 707 واحدی که تخریبی اعلام شده بود تا کنون کار ساخت 7 هزار و 550 واحد آغاز شده است.

رئیس ستاد بازسازی  بنیاد مسکن  استان افزود:7 هزار و 202 واحد مسکونی در مرحله اجرای فونداسیون، 89 درصد در مرحله اجرای اسکلت، 76 درصد در مرحله سقف و 61 درصد نیز در مراحل پایانی عملیات ساخت و دیوارچینی قرار دارند.

وی گفت:در بخش پرداخت کمک‌های بلاعوض ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی و کمک معیشتی نیز تا کنون 30 هزار و 771 مالک خسارت دیده حدود 160 میلیارد تومان به صورت بلاعوض دریافت کرده‌اند.

خسروی ادامه داد:تعداد مالکان معرفی شده به بانک‌های عامل برای پرداخت  تسهیلات  29 هزار و 154 نفربوده که قرارداد بای 28 هزار و 554 نفر بسته شده است.

وی گفت:تا پایان امسال چند هزار واحدمسکونی دیگر نیز در مناطق سیل‌زده تحویل مردم می‌شود و حدود 4 تا 5 درصد واحدها نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده ساخته خواهد شد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9039



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96