اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان خبرداد

فعالیت۳۴۶شعبه اخذرأی درگرگان و آق قلا/مانورانتخابات مجلس برگزارشد
فرماندار گرگان از فعالیت ۳۴۶ شعبه اخذ رأی در گرگان و آق قلا خبرداد و گفت: مانور انتخابات مجلس در ۱۹ شعبه برگزار شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، محمد حمیدی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با تأکید بر مشارکت حداکثری در  انتخابات  یازدهمین  مجلس شورای اسلامی ، اظهارکرد:در  گرگان  و آق قلا ۳۴۶ شعبه رأی پیش بینی شده که ۲۳۳ شعبه در گرگان و ۱۱۳ شعبه در آق قلا است.

حمیدی اضافه کرد:تعداد شعبات نسبت به دوره قبلی انتخابات مجلس ۱۰ درصد افزایش یافته و برخی جابجایی شعب هم صورت گرفته است.

وی گفت:۶ شعبه سیار در سطح شهر، یک شعبه سیار در بخش بهاران و چهار شعبه هم به صورت ثابت و سیار مشترک بین بخش مرکزی و بهاران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در گرگان آموزش دیده اند، افزود:این افراد با حساسیت بالا انتخاب شده و افرادی باتجربه ای هستند.

حمیدی با تأکید بر این که مبنای ما مرّ قانون و برگزاری انتخابات شفاف و سالم و آرام است، تصریح کرد:برای دسترسی بهتر شهروندان با صندوق های رأی شهر گرگان را بلوک بندی کرده و جمعیت هر بلوک مشخص شد، سپس کوتاه ترین فاصله به جمعیت را برای اخذ رأی در نظر گرفتیم.

فرماندار گرگان ادامه داد:۷۰ درصد رأی دهندگان در شهر و ۳۰ درصد در روستاها هستند اما تعداد صندوق های اخذ رأی در روستاها و شهر نزدیک به هم بوده و ۱۱۱ شعبه در روستاها و ۱۲۲ شعبه در شهرستان داریم.

حمیدی بیان کرد:دستگاه های احراز هویت به تعداد شعب مشخص شده و تمامی کاربران آموزش های عملی لازم را دیدند.

وی گفت:در ۱۹ شعبه مانور برگزار کرده و برخی ناهماهنگی ها بررسی و برطرف شد.

فرماندار گرگان افزود:در حوزه گرگان و آق قلا ۶۵ نفر تأیید صلاحیت شده و سه نفر هم انتقالی بودند که از این تعداد برخی انصراف داده و ۵۹ نفر باقی مانده اند.

وی تأکید کرد:۱۰۰ نقطه برای  تبلیغات  در سطح شهر گرگان جانمایی شده و کاندیداها ملزم به رعایت برخی از قوانین و مقررات در این زمینه هستند.

حمیدی گفت:برای تبلیغات در  فضای مجازی  هم به کمک پلیس فتا ادمین کانال ها شناسایی شده و در صورت تخریب و هرگونه شائبه ای به آن ها اخطار داده خواهد شد.

وی با بیان این که یک شعبه هم برای اقلیت های مذهبی در نظر گرفته شده که در قرق فعال است، گفت:چهار هزار رأی اولی در گرگان داریم که ظرفیت خوبی برای شور و نشاط انتخاباتی هستند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9043



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96