اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۷ کاندیدای دیگر در استان گلستان انصراف دادند
رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: از ابتدای امروز تاکنون ۷ نفر کاندیدای دیگر انصراف خود را اعلام کردند و در حال حاضر ۱۶۳ نفر در این رقابت‌ها باقی مانده‌اند.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان،  عبدالرضا چراغعلی  عصر امروز در گفت‌وگویی خبری اظهارداشت:با انصراف 7 نفر از صبح امروز تا کنون 163 کاندیدا که 16 نفر آنان بانوان هستند، در 6 حوزه انتخابیه استان گلستان با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت:برخلاف برخی شایعه‌ها به ویژه در فضای مجازی درباره تأیید صلاحیت و یا اضافه شدن تعدادی از داوطلبان، تا کنون هیچ کسی به رقابت‌های  انتخابات ی در استان اضافه نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود:همه تدارکات و پشتیبانی‌های لازم و آخرین تمهیدات برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است و مشکلی از این بابت در استان نخواهیم داشت.

وی گفت:یکهزار و 389 شعبه اخذ رأی در استان برای انتخابات دوم اسفندماه پیش‌بینی شده که نسبت به انتخابات دوره دهم حدود 4 درصد بیشتر شده است.

چراغعلی اعلام کرد:بیش از یک میلیون و 343 هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند که امیدواریم شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9046



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96