اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جمعیت هلال احمر گلستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند
مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: جمعیت هلال احمر گلستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جهت گسترش همکاری در حوزه تبادل اطلاعات تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر ، محمدعلی هروی مدیرعامل جمعیت  هلال احمر  گلستان گفت:در راستای بهره برداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و انتقال تجارب و تبادل اطلاعات علمی و آموزشی تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای استان امضا شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به توافقات مهم و اساسی فی مابین خاطرنشان کرد:بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری نصب شده در محور‌های مواصلاتی استان به منظور رصد و بررسی محور‌ها در زمان وقوع حوادث احتمالی، در اختیار مرکز کنترل جمعیت هلال احمر قرار گیرد.


هروی افزود:برقراری کانال بی سیم مشترک، بهره مندی بهینه از سیستم‌های its و آموزش اکیپ‌های راهداری و فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای در حوزه امداد و کمک‌های اولیه از دیگر مفاد این تفاهم نامه مششترک است.


همچنین مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این رابطه گفت:این تفاهم نامه در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از سامانه‌ها و سیستم‌های مشترک در جهت نقش آفرینی مؤثر و همه جانبه در بحث جاده‌ای و راه‌ها به امضای طرفین رسیده است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/9047



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96