اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان:

زندانی فراری از دیار باقی بازگشت
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری زندانی فراری که خانواده، مدعی فوتش بودند، در شهرستان گنبدکاووس خبرداد.

به گزارش کاسپین خبر ، سردار روح الامین قاسمی  اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه زندان ی  فراری  که از سه سال قبل بنا بر اعلام خانواده اش فوت کرده بود و هم اکنون زنده است، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گنبد کاووس قرار گرفت.

وی افزود:اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و سرانجام با پیگیری های بی وقفه ماموران مشخص شد متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اقامت دارد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه سوابق متعدد سرقت، آدم ربایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در پرونده این زندانی فراری وجود دارد، تصریح کرد:ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

قاسمی گفت:متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس اعلام کرد پس از اینکه با قرار وثیقه از زندان آزاد شد با تهیه گواهی فوت جعلی و مراسم ختم، مدتی متواری شده و با تغییر چهره زندگی مخفیانه ای را دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه مراجع قضائی برای این زندانی فراری ۲۵ سال حبس در نظر گرفته بودند، خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/90594



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96