اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهرستان‌های وضعیت سفید کرونا در گلستان مشخص شدند
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام اسامی شهرستان‌های وضعیت سفید این استان برای بیماری کرونا بر استمرار اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت جدی تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این دانشگاه،  عبدالرضا فاضل  اظهار داشت:وضعیت شهرستان‌های مراوه تپه، گالیکش، رامیان و گمیشان برای  کرونا  سفید است و اماکن مذهبی و مساجد این شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز می‌شود.

وی بیان کرد:اعلام وضعیت سفید به معنای نداشتن بیمار نیست و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی امکان افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان ها افزایش می‌یابد.

فاضل ادامه داد:در گلستان شهری با وضعیت قرمز نداریم و بندرگز که تا سه روز پیش قرمز بود با مطلوب شدن شرایط به وضعیت زرد تبدیل شد.

وی بیان داشت:مناطق سفید، زرد و قرمز بر مبنای میزان بستری‌ها یا تعداد فوت‌شدگان هر منطقه تعیین می‌شود.

رییس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان افزود:مناطق سفید، شهرستان‌هایی هستند که در ۱۴ روز گذشته کمتر از یک مورد بستری روزانه کرونایی داشتند و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان ها، کمتر از یک نفر به کرونا مبتلا شدند.

کرونا از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرد.

بنا بر اعلام روز یکشنبه کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲۰۳ نفر رسید./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/90595



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96