اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست پلیس راهور گلستان خبرداد

فعالیت۱۳مرکزمعاینه فنی درگلستان/مهلت عدم جریمه معاینه فنی تمدیدشد
سرپرست پلیس راهور استان گلستان گفت: مهلت عدم جریمه «معاینه فنی» و «پایان اعتبار گواهینامه» تمدید شد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با  کاسپین خبر  اظهارکرد:به استناد تدابیر ابلاغی از  پلیس راهور  ناجا، در راستای کاهش مراجعات مردمی به مراکزخدمات دهی از جمله پلیس+۱۰ و مراکز  معاینه فنی ، کسانی که تاریخ گواهینامه آنها منقضی شده و همچنین دارندگان خودروهایی که مدت اعتبار معاینه فنی آنها به اتمام رسیده، تا پایان ماه مبارک رمضان اعمال قانون نخواهند شد و نیازی به تمدید گواهینامه و معاینه فنی خودروها نیست.

وی افزود:لذا در مهلت باقیمانده تا پایان ماه مبارک رمضان باید به نحو مقتضی و با رعایت پروتکل های  بهداشت ی موجبات تعویض و اخذ معاینه فنی خودرو را فراهم کنند.

مهاجر بسطامی گفت:استعلام قضائی توقیف و رفع توقیف سیستمی خودروها نیاز به مراجعه مردم به اداره پلیس راهور نبوده و از طریق سامانه ارتباط الکترونیک قوه قضائیه با پلیس راهور صورت می گیرد.

وی بیان کرد:در گلستان ۱۳ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و دو مرکز معاینه فنی خودروی سنگین وجود داشته که در سطح  استان  پراکنده هستند.

وی در خصوص تاریخ شروع آزمون های آئین نامه راهور اعلام کرد:بستر های اخذ آزمون بر اساس پروتکل های طرح اجتماعی هوشمند فراهم شده و به محض اعلام از مراکز ذی صلاح، بدواً اطلاع رسانی و به صورت برنامه ریزی شده اخذ آزمون ها شروع خواهد شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/90599



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96