اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



طی مراسمی؛

عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در مینودشت آغاز شد
عملیات احداث ۲۰۰ واحد مسکونی محرومان در شهرستان مینودشت، امروز با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، ظهر یکشنبه با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل و معاونان عمران روستایی و بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان، و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان مینودشت ، کلنگ احداث ۲۰۰ واحد مسکونی طرح ویژه مسکن محرومان در روستای لیسه شهرستان مینودشت به زمین زده شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در این مراسم با تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع)اظهارکرد:با عنایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان در مدت یک سال احداث می شود.

سیدمحمد حسینی افزود:این امر در جبران محرومیت روستاهای استان بسیار موثر و ارزنده است.

وی گفت:عملیات احداث ۲۰۰ واحد مسکونی محرومان در شهرستان مینودشت، امروز با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان آغاز و امیدواریم در مدت ۶ ماه این واحدها احداث و مورد بهره برداری مالکان آن که از نیازمندان هستند، قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که امروز با حضور مسئولان، یک واحد مسکونی احداثی بنیاد مسکن استان از محل اعتبارات حوادث سیل به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است این واحد مسکونی به متراژ ۸۰ متر مربع در مدت ۶ ماه و با استفاده از تسهیلات و کمک های بلاعوض بنیاد به مبلغ ۷۵ میلیون تومان احداث شده است.


http://www.caspiankhabar.com/90624



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96