اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبرداد

بازگشایی مدارس گلستان از هفته بعد/حضور دانش آموزان الزامی نیست
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر احسان گوهری راد اظهارکرد:پیرو تصمیم ستاد ملی مبارزه با  کرونا  مبنی بر بازگشایی  مدارس ، از امروز تمامی مدیران برای گندزدایی و ضدعفونی آموزشگاه ها بسیج شده اند تا ۲۷ اردیبهشت مدارس بازگشایی شود.

وی افزود:حضور معلمان و مدیران در آموزشگاه الزامی بوده اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

طبق گفته گوهری راد مدارس دوره ابتدایی و متوسطه به غیراز مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی، از ۲۷ اردیبهشت به مدت یک ماه بازگشایی می شوند.

وی بیان کرد:پایان آموزش در فضای مجازی برای پایه دوازدهم ۱۰ خرداد است و امتحانات این پایه از ۱۷ خرداد آغاز می شود اما هنوز پایانی برای سال تحصیلی سایر پایه ها در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد:امتحانات پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد الی ۱۶ تیر با رعاین پروتکل های  بهداشت ی برگزار شده و هنوز تعداد حوزه های امتحانی مشخص نشده است.

گوهری راد با اشاره به عضویت ۱۰۰ درصدی مدارس استان در شبکه شاد گفت:آموزش دانش آموزان در زمان بازگشایی مدارس هم از طریق شبکه شاد پیگیری می شود.

گوهری راد ادامه داد:تجهیز مدارس به صابون مایع از الزامات بوده و استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله گذاری برای دانش آموزانی که وارد مدرسه می شوند ضروری است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/90635



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96