اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف تخلف ۱ میلیارد ریالی در یک مرکز فروش نهاده‌های دامی
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان گلستان از کشف تخلف ۱ میلیارد ریالی در یک مرکز فروش نهاده‌های دامی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان گلستان گفت:در همین راستا و در پی دریافت یک فقره گزارش مکتوب مردمی مبنی بر احتمال بروز  تخلف  توسط یکی از فروشندگان نهاده‌های  دام ی تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.


او افزود:پس از بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان و همچنین استعلامات بعمل آمده، تخلف  گرانفروشی  و عدم صدور صورتحساب واحد مورد نظر برای ۸۵۵۰۰ کیلو گرم پودر چربی دامی محرز و پرونده تخلف این واحد به مبلغ ۱ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی  استان  ارسال گردید.


معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی فروشندگان و عرضه کنندگان نهاده‌های دامی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب و اجرای دستورالعمل‌های مربوط در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.


این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهر‌های استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد را سریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


http://www.caspiankhabar.com/90668



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96