اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون سیاسی استاندار گلستان:

مردم از سفرهای گردشگری و غیرضروری به گلستان خودداری کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به تعطیلات عید فطر، گفت: مردم از سفرهای گردشگری و غیرضروری به گلستان خودداری کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، عبدالرضا چراغعلی  با اشاره به تعطیلات عید فطر، اظهارکرد:با توجه به این که برخی از استان های کشور وضعیت قرمز دارند و شرایط پایدار  گلستان  هم شکننده است، از مردم تقاضا داریم که تا از سفرهای گردشگری و تفریحی به گلستان خودداری کنند.

وی گفت:اگر چنانچه مردم بنا به ضرورت مجبور به عبور از استان هستند، از معابر دورگذر و کمربندی های شهرها عبور کرده و در استان توقف نداشته باشند.

چراغعلی ادامه داد: مردم گلستان هم باید کما فی سابق اقداماتی که در راستای استمرار روند پایدار  کرونا  در استان است، را انجام دهند.

وی تصریح کرد:مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای ما یک اصل و مبنا است و همه اقشار و صنوف ملزم به رعایت آن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد:دستگاه های خدمات رسان نظامی، انتظامی و امنیتی و امداد و نجات و غیره در این ایام، بیش از پیش در آمادگی به سر می برند.

چراغعلی تأکید کرد که مردم تمهیدات و سیاست های مقابله با کرونا که بارزترین آن حفظ فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات است، را رعایت کنند.

وی در خصوص  روز قدس  گفت که هیچ برنامه ای در این روز در سطح استان پیش بینی نشده و برنامه ها به ایام بعد از کرونا موکول شده است.

چراغعلی بیان کرد که ملت ایران پایدارتر و محکم تر از همیشه روحیه استکبارستیزی دارند اما با توجه به سلامت مردم و جامعه این برنامه ها لغو شده است.


http://www.caspiankhabar.com/90679



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96