اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تمامی مساجد گلستان با حفظ پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تمامی مساجد گلستان با حفظ پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد اظهار کرد:با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با  کرونا  از روز گذشته(یکشنبه) تمامی  مساجد  استان همزمان با دیگر مساجد کشور شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون مساجد در راستای اقامه نماز جماعت بازگشایی می‌شود، افزود:این بازگشایی با رعایت فاصله اجتماعی و خارج از هرگونه فعالیت فرهنگی و تجمع افراد انجام می‌شود و برای اجرای دیگر برنامه‌ها منتظر دستور بعدی وزارت  بهداشت  هستیم.

مدیرکل  تبلیغات اسلامی  استان گلستان گفت:نمازگزاران ضمن رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش باید از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند.

ولی نژاد ادامه داد:با همکاری هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج فضای مساجد ضدعفونی و در اختیار نمازگزاران قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد:در شب‌های قدر و روز عید سعید فطر شاهد همکاری خوبی از سوی مردم بودیم که تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد و همین موضوع باعث بازگشایی مساجد در سطح کشور شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:زمانی که به خاطر ویروس کرونا مساجد تعطیل شد مردم چندین بار در روز تماس می‌گرفتند و نسبت به بازگشایی مساجد دغدغه داشتند که این نشان می‌دهد مسجد در زندگی افراد جای دارد و زندگی بدون مسجد برای آنها تلخ و نشدنی است.

وی بیان کرد:امید است با رعایت نکات بهداشتی هرچه سریع‌تر ویروس کرونا از بین برود و آرامش گذشته به جامعه و زندگی عمومی و معنوی مردم برگردد.


http://www.caspiankhabar.com/90715



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96