اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۲۰ پروژه ورزشی گلستان تا پایان امسال افتتاح می‌شود
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم پیش بینی می‌شود ۲۰ پروژه ورزشی استان تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، قاسمعلی برزمینی در گرگان اظهار داشت:20 پروژه  ورزشی   استان  گلستان در صورت تخصیص اعتبار تا پایان امسال افتتاح و بهره برداری می‌رسد که طبق پیش بینی‌ها افتتاح 11 پروژه در دهه فجر خواهد بود.

وی افزود:افتتاح و بهره برداری از 9 پروژه ورزشی روستایی در استان گلستان هم در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست  اداره کل ورزش و جوانان  گلستان از احداث خانه  والیبال   گنبد کاووس خبر داد و گفت:عملیات احداث خانه والیبال گنبدکاووس به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین خانه والیبال کشور از سال 90 در مجموعه ورزشی المپیک این شهرستان آغاز شد که یکی از منحصر به فردترین پروژه‌های تخصصی والیبال در ایران است.

برزمینی افزود:این پروژه در مساحت سه هزار متر مربع و دارای دو سالن تخصصی آموزشی والیبال مردان و زنان، خوابگاه برای اسکان دو تیم و برگزاری اردوهای تدارکاتی است.

وی ادامه داد:این پروژه تا کنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و چهار میلیارد و 325 میلیون تومان از اعتبارات استانی برای آن هزینه شده و برای تکمیل نیازمند یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار است.

وی اظهار امیدواری کرد در صورت تخصیص اعتبار، این پروژه تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری برسد تا گنبدکاووس مجهزترین خانه والیبال کشور را در اختیار داشته باشد.


http://www.caspiankhabar.com/90722



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96