اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پلیس مواد مخدر گلستان خبرداد

کشف ۷۵ کیلو تریاک در آزادشهر/ ۳ متهم دستگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از کشف ۷۵ کیلو تریاک در آزادشهر خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ مجید زائری اظهارکرد:در پی اخبار واصله مبنی بر جابجایی مقداری  مواد مخدر  توسط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در آزادشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان آزادشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد:پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهمان قصد دارند مواد افیونی را از یکی از استان های جنوبی وارد استان گلستان کنند.

زائری بیان کرد:ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با حضور در شهرستان آزادشهر و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی کنترل محورهای مواصلاتی به شهرستان را در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پس از ۱۰ ساعت کنترل محور سرانجام موفق شدند خودرو مورد نظر را شناسایی کنند.

زائری گفت:این باند حرفه ای با دو دستگاه خودرو قصد ورود مواد افیونی را به داخل استان داشتند به دستور ایست پلیس توجه ای نکرده و قصد متواری شدن را داشتند که در یک تعقیب و گریز پلیسی هر دو خودرو متوقف و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی تصریح کرد:در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع  تریاک  که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و سه  قاچاق چی هم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو در این زمینه، بیان کرد:متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


http://www.caspiankhabar.com/90747



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96