اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه کلاله:

دادستان‌های شرق گلستان با هنجارشکنان برخورد کنند/ شفاف سازی آرای نمایندگان ضروری است
امام جمعه کلاله گفت: دستگاه قضایی باید مواظب باشد؛ مبادا خون شهیدان به بازی گرفته شود و برخی با اقدامات دور از "شأن ارزش‌های اسلامی"به دنبال اشاعه فحشاء و منکرات در جامعه باشند و ما منتظر اقدامات دادستان‌های کلاله، گالیکش و مینودشت هستیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام کشیری امام جمعه  کلاله  در خطبه‌های نماز جمعه کلاله به شرایط چند ماه گذشته کشور در شیوع  کرونا  پرداخت و گفت:بیماری کرونا درس‌های فراوانی داشت؛ عبرت، توجه به جهان آخرت و فرصت تفکر و باور به تعالیم دین از جمله آن‌ها می‌باشد.

امام جمعه کلاله تلاش درمانگران در کمک به بهبود بیماران کرونا را ستود و گفت:کار جهادگونه این عزیزان در تاریخ این سرزمین خواهد ماند و ما قدردان همه آن‌ها هستیم؛ ضمن اینکه باید از مردم خوب کشور هم به جهت همراهی با عزیزان بهداشت و درمان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر و قدرشناسی داشته باشیم.

حجت الاسلام کشیری در ادامه به سالروز فتح آندلس توسط مسلمین و حادثه هنجار شکنانه برخی در یکی از نقاط گردشگری شهرستان  گالیکش  اشاره کرد و گفت:دستگاه قضایی باید مواظب باشد؛ مبادا خون شهیدان به بازی گرفته شود و برخی با اقدامات دور از شأن ارزش‌های اسلامی به دنبال اشاعه فحشاء و منکرات در جامعه باشند.

امام جمعه کلاله با تأکید گفت:ما منتظر اقدامات  دادستان ‌های کلاله، گالیکش و مینودشت هستیم.

امام جمعه کلاله در ادامه به بازگشایی مجلس پرداخت و افزود:ریاست مجلس در گام اول کار خود به ایجاد نظم و ضرورت حضور نمایندگان در مجلس همت داشته باشد.

حجت الاسلام کشیری گفت:نمایندگان به انجام وظایف اصلی خود قانونگذاری بپردازند و خدمتگزار مردم باشند.

کشیری شفاف سازی آرای نمایندگان را مهم بر شمرد و در ادامه گفت:دولت در سرمایه گذاری داخلی خوب کار کرده است؛ اما نظارت بر تولید داخلی را هم باید بیشتر کند.
 


http://www.caspiankhabar.com/90761



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96