اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان: کرونا برای مردم عادی شده است/ گول ایمنی جمعی را نخوریم
گروه استان‌ها- فرماندار گرگان گفت: کرونا برای مردم گرگان عادی شده و نباید گول ایمنی جمعی را بخوریم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، محمد حمیدی در  گرگان ، اظهار داشت:گرگان در پیک نخست  کرونا  یک فاجعه را پشت سر گذاشت و به شکلی مدیریت کردیم که با وجود درگیر شدن مردم، کمترین آسیب را متحمل شویم.

وی افزود:قبل از عید بازارها را تعطیل کردیم که جلوی خیلی از شلوغی‌ها گرفته شد، همچنین با تجهیز بیمارستان‌ها، ایجاد بیمارستان‌های موقت و نقاهتگاه با وجود سرایت زیاد مردم گرگان تعداد تلفات کمی داشتیم.

 فرماندار  گرگان با اشاره به ایمنی گله‌ای یا جمعی در این شهرستان گفت:گرگان جزو سه مرکز استان کشور است که ایمنی گله‌ای در آن رخ داده و 57 درصد مردم درگیر کرونا شده‌اند که این آمار بالا تا حدودی به نفع شهرستان است اما نباید گول بخوریم و مشکل را حل شده بدانیم.

حمیدی ادامه داد:متاسفانه کرونا برای مردم گرگان عادی شده اما باید حواس‌مان به پیک دوم باشد و تمام هشدارهای ما به این دلیل است که دچار پیک دوم کرونا در گرگان نشویم.

وی در خصوص تخلف برخی تالارهای پذیرایی در گرگان خاطرنشان کرد:در مصوبات قبلی به طور شفاف به نوع فعالیت تالارهای پذیرایی اشاره نشده بود و با این وجود تذکرات لازم از طریق  بهداشت ، اماکن، گردشگری و اصناف داده شد.

وی یادآور شد:مصوب شد که تالارهای پذیرایی گرگان مراسم آنچنانی برگزار نکنند و فعالیت با 30 درصد ظرفیت برای آنها بلامانع است زیرا باید اشتغال و معیشت مردم را هم در نظر بگیریم اما در صورت تخلف برخورد خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/90784



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96