اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

اسامی ۷ مفسد اقتصادی گلستان اعلام شد
رئیس کل دادگستری گلستان اسامی هفت مفسد اقتصادی استان در سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  هادی هاشمیان  ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد:براساس تبصره ماده ۳۶ قانون مجازت اسلامی نام افرادی که به خاطر فساد مالی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان محکومیت قضایی دارند، منتشر می شود.

وی با بیان اینکه تعداد این افراد در سال جاری هفت نفر است، افزود:سه نفر از این متهمان که اداره غله از آنها شکایت کرده بود، در دادگاه رسیدگی به جرائم اقتصادی رسیدگی و برای آنها رأی قطعی صادر شده است.متهمان شامل«میرحسین شجاعی»،«ابوالحسن فاضلی»و«آق اویلی رادنیا»بوده است که شجاعی به ۹ سال حبس، فاضلی به ۹ سال حبس و رادنیا به پنج سال حبس محکوم شدند.

طبق گفته هاشمیان این افراد مشترکاً به ۱۷۰ میلیارد ریال پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

وی گفت:همچنین«عبدالعزیز متمکن»از دیگران مفسدان به جرم اختلال در نظام اقتصادی و ایجاد سایت و فروش اکانت های شرط بندی بود که پرونده اش در دادگاه گنبدکاووس رسیدگی شد.

رئیس کل  دادگستری  گلستان بیان کرد که متمکن به یک سال حبس و ۱۰ میلیارد ریال جریمه نقدی و رد مال به میزان ۵۰۰ میلیون تومان محکوم شد.

وی اضافه کرد:دو متهم دیگر«بی بی نرگس خراسانی»و«شهربانو خراسانی»هستند که شهرداری علی آبادکتول از آنها شکایت کرده بود.

هاشمیان ادامه داد که اتهام آنها جعل در لیست حقوق و  اختلاس  بود که بی بی نرگس به چهار سال حبس، رد مال، پرداخت جزای نقدی و انفصال از خدمت و شهربانو هم به دلیل معاونت در اختلاس به ۶ ماه حبس محکوم شدند.

وی گفت:متهم دیگر«داریوش خواجه وند»است که به دلیل اخذ رشوه به دو سال و ۶ ماه حبس، انفصال دائم از خدمت و پرداخت جزای نقدی دو میلیارد و ۲۱۲ هزار ریال محکوم شد که در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری گرگان به آن رسیدگی شد.


http://www.caspiankhabar.com/90801



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96