اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گرگان از سوی یونیسف به عنوان شهر دوستدار کودک انتخاب شد
شهردار گرگان گفت: شهر گرگان از سوی یونیسف به عنوان یکی از شهرهای دوستدار کودک انتخاب شده که در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی اتفاقات خوبی در شهر رقم خواهدخورد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  عبدالرضا دادبود  شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان دستگاه قضایی استان با مدیران شهری که در صحن شورای اسلامی شهر  گرگان  برگزار شد، با اشاره به برخی اقدامات  شهردار ی اظهارداشت:ساماندهی ترافیکی میدان بسیج، فضاسازی داخلی این میدان همراه با ایجاد پیاده راه و فضاهای تفریحی و طراحی زیرگذر عابر پیاده تحت عنوان پارک گردشگری گرگان در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم در هفته دولت امسال این مجموعه را افتتاح کنیم.

وی گفت:در سال‌های قبل نیز  شهرداری  در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان میدان لوبیایی شکل دانشجو و آبشار صخره‌ای را ایجاد کرد.در سال 97 شهرداری گرگان رتبه نخست را بین شهرداری‌های استان کسب کرد و برای نخستین بار تفاهمنامه خواهرخواندگی با گوانگ‌ژو چین به امضا رسید که مهمترین دستاورد این خواهرچینی در بحران  کرونا ، ارسال 200 دستگاه تب سنج و 300 هزار ماسک برای شهرداری گرگان بود.

شهردار گرگان بیان داشت:شهر گرگان از سوی  یونیسف  به عنوان یکی از شهرهای دوستدار کودک انتخاب شده که در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی اتفاقات خوبی در شهر رقم خواهدخورد.

وی یادآور شد:در سیل سال گذشته شهرداری گرگان با تصویب  شورای شهر  اعتبار ویژه‌ای برای کمک به شهرداری آق‌قلا و ارائه خدمات شهری، اقدامات خوبی انجام داد و در بحران کرونا نیز شورای شهر 2 میلیارد تومان اعتبار تصویب کرد که صرف خرید اقلام بهداشتی و تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن بین مردم در محله‌های آسیب‌پذیر شد.

دادبود در ادامه گفت:مسائل شهرداری موضوعات خاص و تخصصی است، هم در دادسرا و هم دادگاه نیاز به شعبه تخصصی برای رسیدگی به موضوعات شهری وجود دارد که ما درخواست خود را به صورت مکتوب اعلام کردیم.

وی به برخی پرونده‌های قدیمی شهرداری گرگان هم اشاره کرد و افزود:در دو روگذر احداث شده در ناهارخوران و گلشهر که پیمانکار بنیاد تعاون ناجا بوده و تفاهمنامه هم نوشته شده بود، اختلافاتی به وجود آمد و صورت وضعیت شهرداری با مشکلاتی مواجه شد و کار به شکایت پیمانکار کشیده شد و شهرداری گرگان در دادگاه بدوی به پرداخت 30 میلیارد تومان به شاکی محکوم شده است.در حالیکه استانداری صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارد.


http://www.caspiankhabar.com/90832



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96