اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نقاط حادثه‌خیز جاده‌های گلستان در ۳ سال ایمن‌سازی می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز استان در یک برنامه ۳ ساله خبر داد.

به گرارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، مهدی میقانی اظهارداشت:ایمن‌سازی نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز  استان  در سال‌های اخیر با جدیت بیشتری دنبال شده و روش‌های مختلفی برای رفع خطر این نقاط در دستور کار قرار دارد.

وی گفت:براساس بررسی‌های کارشناسی 123 نقطه دارای تصادف در استان شناسایی شده که از این تعداد 40 نقطه پرتصادف و حادثه‌خیز است.

مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت:قرار است در یک برنامه 3 ساله تمامی نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز در طول جاده‌های استان ایمن‌سازی شود.

وی با بیان اینکه برخی از نقاط پرتصادف، دوربرگردان‌های ناایمن و پرخطر است، گفت:سال گذشته ایمن‌سازی 20 دوربرگردان در استان به تصویب رسید که در این باره حدود 60 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد.

میقانی افزود:قرار است در فاز نخست 10 دوربرگردان از سوی شرکت توسعه زیرساخت و راهداری استان ساخته شود که تا کنون 3 دوربرگردان در غرب و شرق  گرگان  ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان داشت:تا پایان امسال 10 دور برگردان ایمن‌سازی می‌شود و در فاز بعدی برای سال آینده 10 دوربرگردان دیگر ایمن‌سازی و اصلاح هندسی خواهدشد.


http://www.caspiankhabar.com/90844



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96