اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در گفتگو با نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس مطرح شد

جزئیات لغو مزایده مشکوک زمین«کارخانه پنبه علی آباد»
مزایده مشکوک فروش زمین کارخانه پنبه علی‌آباد با درخواست نماینده علی آباد، متوقف و قرار شده قیمت‌گذاری زمین مذکور مورد تجدید نظر قرار گیرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  رحمت الله نوروزی  اظهارکرد:زمین کارخانه  پنبه  علی آبادکتول که در قلب این شهر واقع و تحت مالکیت سازمان تعاون روستایی قرار دارد، در آبان ۹۸ به مزایده گذاشته می‌شود.

وی افزود:این زمین ۱۵ هزار مترمربع(معادل یک و نیم هکتار)متراژ دارد و در آن زمان رقم کارشناسی ملک، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تعیین می‌شود.

نماینده مردم علی آبادکتول در  مجلس شورای اسلامی  بیان کرد:قرار بود آنجا را با کارشناسی همان زمان آبان ۹۸ بفروشند.

وی تصریح کرد:بنده به مدیرکل بازرسی استان و رئیس تعاون روستایی کشور اعلام کردم که از تاریخ کارشناسی تاکنون افزایش قابل توجهی در قیمت زمین اتفاق افتاده و فروش با این رقم توجیه ندارد.

نوروزی افزود:در حال حاضر کارشناسان قیمت این زمین ۱۵ هزار متری را بیش از ۶۰ میلیارد تومان عنوان می‌کنند درحالی که قرار بوده این زمین به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به فروش برسد.

وی گفت:بنابراین یک روز به بازگشایی پاکت‌های مزایده فروش زمین، خواستار توقف این مزایده شده و هماهنگی‌های لازم هم در این رابطه با مدیر عامل تعاون روستایی کشور و سازمان بازرسی استان صورت گرفت.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی توضیح داد:دست‌های پشت پرده زیادی در زمینه فروش این ملک وجود دارد و حتماً این امر را از طریق مقامات کشوری پیگیری خواهیم کرد.

نوروزی گفت:با توجه به بیکاری بالای شهرستان و اینکه شرکت‌های تعاون روستایی پل ارتباط کشاورزان و بازار تولیدکننده و مصرف کننده هستند، پیشنهاد شد به جای فروش ملک، در آنجا اشتغال زایی شود.

وی توضیح داد که ۳۲ نوع صنایع دستی در شهرستان وجود دارد و این مکان می‌تواند، محلی برای عرضه صنایع دستی و محصولات کشاورزی باشد لذا به جای فروش ملک بهتر است زمینه‌ای برای اشتغال جوانان فراهم کرد.


http://www.caspiankhabar.com/90851



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96