اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ادامه روند افزایشی شیوع کرونا در گلستان/ تغییر کاربری بیمارستان‌ها به کرونا
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ادامه روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت: بیمارستان‌های گلستان به ویژه در شرق استان اشباع شده‌اند و کاربری بسیاری از بیمارستان‌ها را به کرونا تغییر داده‌ایم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سراج الدین عارف نیا، اظهار داشت:متاسفانه روند افزایشی شیوع  کرونا  در گلستان به ویژه شرق استان ادامه دارد و اکثر بیمارستان‌ها اشباع شده‌اند.

وی افزود:به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های  گنبد کاووس، بیماران کرونایی در شهرهای اطراف مانند مینودشت و آزادشهر پذیرش می‌شوند و کاربری بسیاری از بیمارستان‌های استان را به کرونا تغییر داده‌ایم.

عارف نیا ادامه داد:جراحی‌های غیرضرور در بیمارستان‌ها انحام نخواهد شد و بسیاری از خدمات غیر کرونا در بیمارستان‌ها تعطیل می‌شود زیرا متاسفانه با برداشتن محدودیت‌ها فرهنگ کرونایی برقرار نشد.

وی اضافه کرد:این روند افزایشی شیوع کرونا در گلستان یک هشدار جدی است که اگر وضعیت سفید شد نباید مغرور شویم و باید با فرهنگ کرونایی زندگی کنیم.

عارف نیا خاطرنشان کرد:متاسفانه شاهد مرگ و میر بر اثر کرونا هستیم و پشیمانی پس از ابتلا دیگر سودی ندارد و اگر فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های  بهداشت ی را رعایت نکتیم عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد:مهم‌ترین نکات در حال حاضر عدم برگزاری تجمعات، عدم حضور در تجمعات و استفاده از ماسک است که مردم باید رعایت کنند تا واکسن و داروی کرونا تولید شود.


http://www.caspiankhabar.com/90870



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96