اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تسهیلات کرونایی برای شاغلان و بنگاه‌های فاقد بیمه
معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: شاغلان و بنگاه‌های فاقد بیمه برای دریافت وام کرونا ثبت نام کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت:با اعلام وزارت کار با توجه به مصوبه کارگروه مقابله با پیامد‌های  اقتصادی  ناشی از شیوع ویروس  کرونا ، صاحبان، شاغلان کسب و کار‌هایی که کد بیمه و کد کارگاهی ندارند، حمایت می‌شوند.


او گفت:حدود ۳ میلیون نفر شاغل در ۱۴ رسته منتخب قرار دارند که مشمول حمایت‌های دولت می‌شوند.


این مقام مسئول گفت:متقاضیان مشمول می‌توانند از دوشنبه هفته آینده، ۱۶ تیر با مراجعه به سامانه کارا برای  تسهیلات  کرونا به نشانی https:

 

کشف  تخلف  ۶۰۰ میلیون ریالی در یک واحد علوفه فروشی در شهرستان  گرگان 


معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، همچنین ازکشف تخلف ۶۰۰ میلیون ریالی در یک واحد علوفه فروشی در شهرستان گرگان خبر داد.


علی اصغر اصغری معاون بازرسی و نظارت  سازمان صمت  گلستان در ا دام ه گفت:در همین راستا و در پی دریافت گزارش مردمی در خصوص احتمال بروز تخلف در حمل و نگهداری ذرت دامی در یکی از مراکز عرضه و فروش نهاده‌های دامی در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.


او افزود:پس از بازرسی‌های قانونی و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان تخلف حمل و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق(بند ۶)برای واحد مورد نظر محرز و پرونده تخلف این مرکز به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.


معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر شرایط حاکم بر بازار و حضور برخی دلالان و سودجویان احتمالی از تمام واحد‌های عرضه کننده نهاده‌های دامی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعمل‌های مربوط به فروش و عرضه محصولات را رعایت نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.


این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهر‌های استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


http://www.caspiankhabar.com/90886



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96