اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبرداد

جدال خونین ۲ شرور سابقه دار در گلستان/ متهمان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش این شهرستان در پی نزاع خونین خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد:برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی عمدی دو دستگاه موتورسیکلت و یک فقره سرقت همراه با تهدید در یکی از روستاهای  گنبد کاووس، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود:با حضور پلیس مشخص شد یکی از اراذل و اوباش معروف شهرستان با تهدید و زور وارد منزل دوست شرور و سابقه دار خود شده و پس از آتش زدن دو دستگاه موتورسیکلت، تخریب قسمتی از منزل و سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریخته است.

علی فر تصریح کرد:شرور سابقه دار به منظور انتقام جویی به دنبال دوستش رفته که در بین راه برادر وی را که با خودروی سواری در حال تردد بوده مشاهده کرده و به سمت خودرو تیراندازی می کند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس بیان کرد:متهم بعد از ایراد خسارت به خودرو، به پاتوقی که دوستش در آن جا حضور داشت رفته و با سلاح گرم وی را مجروح کرده و متواری می شود.

علی فر با اشاره به حضور پلیس و تیم های امدادی در پاتوق مورد نظر و انتقال مجروح به مراکز درمانی، تصریح کرد:با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران در کمتر از دو ساعت مخفیگاه شرور متواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز از مخفیگاه متهم، گفت: هر دو شرور در تحقیقات اولیه پلیسی، به ارتکاب جرم اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

وی بیان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


http://www.caspiankhabar.com/90888



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96