اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فدراسیون پهلوانی مشکلی با ورود زنان به گود زورخانه‌ها ندارد
رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت که این فدراسیون مشکلی با فعالیت زنان در این رشته و ورود آن‌ها به گود زورخانه‌ها ندارد و آماده توسعه این ورزش است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، مجتبی جوهری روز چهارشنبه در پایان مجمع انتخابات هیات ورزش  زورخانه ‌ای و کشتی پهلوانی گلستان، اظهار داشت:این موافقت با توجه به اعلام آمادگی زنان برای فعالیت در این رشته بوده و در ابتدا نیز مورد تایید هیات رییسه قرار گرفت.

وی افزود:فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای موجب تقویت روحیه جوانمردی در خانواده‌ها شده و به استحکام بنیان خانواده منجر می شود.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی افزود:علاوه بر آن، آشنایی مادران با زورخانه، موجب تشویق فرزندان به انجام این ورزش و در نهایت افزایش تعداد ورزشکاران خواهد شد.

جوهری گفت:پرورش نسل‌های آینده کشور در دامان مادرانی که از طریق این ورزش با روحیه و منش پهلوانی آشنا می‌شوند، در رشد استعدادها و توانمندی‌های نسل آینده تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد:با احداث ۵۰ گود زورخانه در سال گذشته توسط بخش خصوصی و دولتی، اکنون ۹۵۰ باب زورخانه در کشور مشغول فعالیت است.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته  ورزشی  در کشور را هفت هزار نفر اعلام کرد.


http://www.caspiankhabar.com/90896



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96