اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خبر خوش معاون وزیر بهداشت برای مدافعان سلامت / پرداخت مطالبات کادر درمانی / ۵هزار پرستار استخدام می‌شوند
معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: در حوزه سلامت طی روزهای آینده ۵هزار نفر با اولویت پرستاران استخدام می‌شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سیدکامل تقوی‌نژاد ظهر امروز در نشست با مدیران دانشگاه علوم پزشکی و  استاندار  گلستان اظهار داشت:استان گلستان از جمله استان‌های موفق در کنترل بیماری کرونا است؛ ضمن اینکه از مردم شریف استان می‌خواهم حتماً از حضور در تجمعات غیرضرور و مجالس عروسی و عزا خودداری کنند.

وی گفت:پروژه‌های  بهداشت ی درمانی استان و تخت‌های ویژه که برای این استان مصوب شده‌اند و پیشرفت فیزیکی بالا دارند تا پایان امسال در اولویت بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

تقوی‌نژاد همچنین از پرداخت مطالبات کادر درمانی به‌ویژه پرستاران خبر داد و افزود:در روزهای آینده 5هزار نفر در حوزه سلامت کشور با اولویت پرستاران استخدام خواهند شد.

هادی حق‌شناس، استاندار گلستان هم در این نشست گفت:در بحث بیماری کرونا با لحاظ اپیدمی با شهرهای رشت و قم مقایسه شدیم اما با خدمات ایثارگونه کادر بهداشتی درمانی دانشگاه توانستیم این بیماری را تا حدود زیادی کنترل کنیم.

وی اضافه کرد:امیدواریم با توجه جدی  وزارت بهداشت  و افزایش امکانات جوابگوی احساسات و نیازهای درمانی مردم باشیم.

 عبدالرضا فاضل ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بودجه، کمبود فضای آموزشی درمانی و خوابگاهی ارائه کرد.

وی گفت:با توجه به کسری بودجه و هزینه‌های زیادی که بیماری کرونا به حوزه سلامت تحمیل کرده است استان گلستان نیازمند توجه بیشتر در بخش اعتبارات است.


http://www.caspiankhabar.com/90899



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96