اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون صمت گلستان خبرداد:

تامین ماده اولیه واحدهای تولیدکننده ماسک در گلستان
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان گفت: با پیگیری معاونت صنایع مقرر شد بخشی از مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدکننده ماسک استان تأمین شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، درویشعلی حسن‌زاده امروز در ستاد مقابله با  کرونا  شهرستان  گرگان  اظهار کرد:به دنبال این هستیم تا با همکاری معاونت غذا و دارو، اتحادیه  بهداشتی  شهرستان و سازمان حمل‌ونقل  شهرداری ، ماسک را به‌صورت مستقیم در اماکن پرتردد شهر گرگان در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود:به زودی جلسه‌ای برای نحوه و تعیین قیمت و توزیع ماسک برگزار خواهد شد تا بتوانیم با قیمت مناسبت‌تری ماسک را به شهروندان عرضه کنیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت  سازمان صمت  گلستان با اشاره به اینکه توزیع ماسک بر عهده شرکت‌های پخش دارویی است، گفت:در گلستان دو واحد با ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک داریم.البته تولید این واحدها با کاهش شیوع کرونا بعد از پیک اول، کمتر شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحدها در بحث تأمین مواد اولیه مشکلاتی دارند، تصریح کرد:هفته گذشته با پیگیری معاونت صنایع مقرر شد بخشی از نیازهای واحدهای تولیدکننده ماسک استان تأمین شود.

 حسن‌زاده خاطرنشان کرد:در روزهای گذشته تقاضای ۴ هزار ماسک برای برگزاری همایش و برنامه‌ها را داشتیم.این‌گونه تقاضاها مشکلاتی را در بخش عرضه ماسک در استان به وجود می‌آورد.


http://www.caspiankhabar.com/90912



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96