اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۴۵۰۰ شغل در گلستان ایجاد می‌کند
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان از ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ شغل تا پایان امسال در استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، مهدی سلمان‌زاده بعداز ظهر امروز در مراسم آغاز مرحله دوم  رزمایش همدلی و احسان  در استان گلستان اظهار داشت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در کنار اقدامات عمرانی مانند ساخت مدارس و مراکز بهداشتی، برای کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی نیز پیشگام است.

وی یکی از حوزه‌های ماموریت ستاد اجرایی را ایجاد  اشتغال  و حمایت از واحدهای تولیدی و کسب و کارهای کوچک عنوان کرد و یادآور شد:سال گذشته از همین محل 2 هزار و 500 شغل در استان ایجاد کردیم.

سلمان‌زاده اضافه کرد:برنامه امسال  ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در استان ایجاد 4 هزار و 500 شغل است که تلاش می‌کنیم بیشتر از برنامه فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم.

وی درباره اجرای رزمایش همدلی و احسان نیز بیان داشت:با شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان گلستان و برای کمک به خانواده‌های نیازمند و کسانی که در اثر این بیماری معیشت آنان به مشکل مواجه شده بود، مرحله نخست رزمایش را در استان گلستان اجرا کردیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)استان گفت:در مرحله نخست 17 هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش 250 هزار تومان شامل اقلام و مایحتاج ضروری بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود:در مرحله دوم این رزمایش که امروز آغاز شده است 130 هزار قطعه مرغ و ماهی بین 65 هزار خانوار توزیع می‌شود.

سلمان‌زاده با بیان اینکه 200 گروه جهادی، خیریه‌ها، سمن‌ها و فعالان اجتماعی در توزیع این بسته‌ها مشارکت دارند، گفت:این بسته‌ها در مدت 30 روز بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهدشد.


http://www.caspiankhabar.com/90925



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96