اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌های «قرق» دستگیر شدند
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان از مصدومیت دو جنگل‌بان در درگیری با متخلفان خبر داد و گفت: این افراد که اقدام به آتش‌زدن عمدی در برخی مناطق جنگل قرق کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی  منابع طبیعی  و آبخیزداری گلستان، علی‌اصغر نیکویی از مصدوم‌شدن نیروهای جنگلبانی طی تعقیب و گریز متخلفان در حین آتش زدن جنگل خبر داد و اظهارداشت:در این درگیری 2 نفر از نیروهای منابع طبیعی مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه متخلفان در حال آتش‌زدن بخشی از جنگل  قرق  بودند گفت:نیروها در منطقه در حال خاموش کردن  حریق  بودند که در جریان چند نقطه حریق جدید قرار گرفتند و با پیگیری ماجرا متوجه دو نفر متخلف شدند که در حال آتش زدن عرصه‌های جنگلی منطقه گلریز قرق بودند؛ طی تعقیب و گریز، متخلفان با نیروها درگیر و دو نفر از جنگل‌بانان زخمی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به اینکه پس از اطلاع، بلافاصله نیروهای حفاطتی ما اعم از قرقبانان شرکت‌ها و نیروهای حفاظتی سازمان وارد عمل شدند، ادامه داد:پیگیری‌ها منجر به دستگیری دو متخلف شد و خوشبختانه دو نیروی منابع طبیعی نیز به‌صورت سرپایی در بیمارستان مداوا شدند.

نیکویی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد، افزود:2 فرد متخلف نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.


http://www.caspiankhabar.com/90965



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96