اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ملوان بندرگز غایب بزرگ لیگ برتر فوتبال ساحلی؛ پرهوادارترین تیم ایران نیازمند حمایت مسئولان گلستان
ملوان بندرگز غایب بزرگ فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت مسئولان استان گلستان است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، فصل جدید رقابت‌های  لیگ برتر   فوتبال ساحلی  باشگاه‌های کشور قرعه کشی شد که با توجه به شیوع  کرونا  سیزدهمین دوره این رقابت‌ها با حضور 12 تیم در سه گروه چهار تیمی از 19 مرداد به صورت مجتمع آغاز می‌شود.

اما  ملوان بندرگز  بزرگ‌ترین غایب فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است، پرهوادارترین تیم فوتبال ساحلی ایران فصل گذشته پس از بیش از یک دهه به لیگ دسته اول سقوط کرد که البته برگزاری لیگ دسته اول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سرپرست و عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز اظهار داشت:برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی در سه گروه و به صورت مجتمع در این شرایط شیوه خوبی است اما نمی‌دانم چرا هنوز تکلیف برگزاری لیگ یک مشخص نیست و ممکن است این رقابت‌ها برگزار نشود.

فاضل جهانشاهی افزود:لیگ یک فصل گذشته در دو گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه یک تیم به لیگ برتر راه یافت، امسال هم با توجه به شرایط می‌توان لیگ یک را در دو گروه پنج تیمی به صورت مجتمع در یک دور برگزار کرد که حداکثر دو هفته به طول می‌انجامد.

وی ادامه داد:انتظار داریم اهمیتی که به لیگ برتر می‌دهند برای لیگ یک هم قائل شوند و شرایط برای هر دو لیگ یکسان باشد، به نظر من یا لیگ برتر و لیگ یک برگزار شود یا اینکه هیچ کدام را برگزار نکنند.

جهانشاهی اضافه کرد:با این شرایط خطر برگزاری لیگ برتر از لیگ یک بیشتر است زیرا برای مسابقات هر گروه حدود 100 نفر یک جا جمع می‌شوند و ممکن است در همان روزهای نخست شاهد ابتلای چند نفر به کرونا باشیم و مسابقات تعطیل شود.

سرپرست و عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با اشاره به برنامه این تیم، گفت:با توجه به سقوط ملوان بندرگز به لیگ یک تصمیم گرفتیم در هر شرایطی تیمداری کنیم و ملوان را سرپا نگه داریم تا دوباره به سطح اول فوتبال ساحلی کشور برگردیم.

جهانشاهی افزود:با بودجه 200 میلیون تومانی می‌توان به لیگ برتر صعود کرد که یک سوم آن را می‌توانیم در بندرگز تامین کنیم اما تامین دو سوم دیگر باید با کمک استانداری،  اداره کل ورزش و جوانان  و هیئت فوتبال استان باشد.

وی تصریح کرد:قطعا اگر لیگ یک فوتبال ساحلی برگزار شود در این رقابت‌ها تیمداری می‌کنیم زیرا بازیکنان پس از سقوط هم قسم شدند که تیم را به لیگ برتر بازگردانند.

جهانشاهی خاطرنشان کرد:بازیکنان ما حاضر هستند بدون پول برای تیم شهرشان بازی کنند، به جز یکی از بازیکنان که در تمرینات یکی از تیم‌های لیگ برتری حاضر شده، سایر بازیکنان ملوان پیشنهاداتی که داشتند را رد کردند.

وی یادآور شد:شاکله اصلی تیم فصل گذشته ما حفظ شده و در صورت برگزاری لیگ یک، برای صعود به لیگ برتر نیاز به جذب چند بازیکن جدید داریم.

به گفته وی امیدواریم مسئولان استانی در کنار تیم پرهوادار و ریشه دار ملوان بندرگز باشند تا بتوانیم با صعود به لیگ برتر دل مردم بندرگز و استان گلستان را شاد کنیم.

لازم به ذکر است مسئولان گلستان طی سال‌های اخیر نگاهی که به بسکتبال، والیبال و فوتبال داشتند را به فوتبال ساحلی نداشتند و ملوان بندرگز همواره در حمایت‌ها مظلوم واقع شده است، اکنون ملوان بندرگز به عنوان پرهوادارترین و یکی از ریشه دارترین تیم‌های فوتبال ساحلی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت مسئولان استانی است.


http://www.caspiankhabar.com/90993



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96