اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس مرکز بهداشت گرگان خبرداد

تذکر بهداشت به شهرداری گرگان/دستفروشان ۱۵ متری پاسروجمع آوری شوند
رئیس مرکز بهداشت گرگان با بیان این که برخی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع غذا پلمب شد، گفت: همچنین به شهرداری گرگان در خصوص شلوغی ۱۵ متری پاسرو تذکر داده شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، پروین ولی پور ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با  کرونا  اظهارکرد:۸۰ درصد مبتلایان کرونا در  گرگان  شهری و ۲۰ درصد روستایی هستند.

وی افزود:بیشترین میزان فوتی در سنین ۶۰ الی ۶۹ سال بوده و بیشترین مشکلاتی زمینه‌ای که داشته اند به ترتیب شامل قلبی-عروقی، دیابت، بدخیمی، کلیوی، سیستم اعصاب و روان و مشکلات سیستم عصبی و کبدی است.

ولی پور با بیان این که میزان بستری بیماران در شهرستان گرگان یکنواخت شده است، گفت: کادر درمان  دچار خستگی مزمن شده بنابراین مردم با رعایت پروتکل‌های  بهداشت ی مخصوصاً در ایام پیش رو تلاش کنند تا بار مضاعفی بر کادر درمان وارد نکنند.

وی بیان کرد:۱۶ هزار و ۸۳۵ بازدید از اماکن تهیه و توزیع غذا انجام شده که ۱۶۸ نفر ارجاع به مراجع قضائی و ۱۷۱ مکان هم پلمب شده است.

ولی پور اضافه کرد:۱۶۳ قلیان سرا پلمب و ۸۰۲ عدد قلیان جمع آوری شد.

وی گفت:۱۰ خواربارفروشی و یک مرکز تصویربرداری پلمب و به یک داروخانه، به شعب بسیاری از بانک‌ها، مرکز تعویض پلاک و همچنین به  شهرداری  در مورد شلوغی ۱۵ متری پاسرو تذکر داده شد.


http://www.caspiankhabar.com/90995



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96