اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ارتش همه توان خود را برای مبارزه با کرونا به میدان آورده است
فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالشرق نزاجا گفت: در موضوع کرونا نیز ارتش از همان ابتدا تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به بهبود این بیماران به میدان آورد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سرتیپ دوم ستاد امیر رضا آذریان ظهر امروز در دیدار با  هادی حق شناس   استاندار  گلستان اظهار داشت:نیروهای مسلح کشورمان برای کمک به مردمی تردیدی به خود راه نمی‌دهند و همیشه آمادگی 100 درصد دارند.

وی گفت: ارتش  نیز مانند سایر نیروهای مسلح همواره کنار مردم بوده و در بلایای طبیعی به وظیفه ذاتی خود عمل کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق نزاجا افزود:در موضوع  کرونا  نیز ارتش از همان ابتدا تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به بهبود این بیماران به میدان آورد.

به گفته وی رزمایش بیولوژیک با محوریت نیروی زمینی، ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی، کمک به تولید ماسک و ضدعفونی معابر و اماکن شهری از اقدامات ارتش در دوران کروناست.

وی تأکید کرد:بهترین شیوه ارزیابی، رضایت فرمانده کل قوا از عملکرد ماست که همیشه تلاش کرده‌ایم فرمایشات ایشان را سرلوحه اقدام و عمل خود قرار دهیم.

هادی حق شناس استاندار گلستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور حماسی ارتش در صحنه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی خاطرنشان کرد:امروز ارتش با جانفشانی نیروهای انقلابی خود شعار ارتش فدای ملت را به اثبات رسانده که این نشان دهنده ولایتمداری ارتش است.

همچنین در این نشست درباره تسهیل در انجام همکاری‌های دو جانبه ارتش و استانداری در راستای مبارزه با کرونا ویروس و حل مشکلات و معضلاتی اراضی شوره‌زار  بندرترکمن  و برخی موارد دیگر تبادل نظر شد.


http://www.caspiankhabar.com/91006



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96