اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



علت ترافیک سنگین ورودی شرقی گرگان چیست؟
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اجرای طرح میان شکافی در اتوبان گرگان به علی آباد را علت ترافیک سنگین در ورودی شرقی گرگان عنوان کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیکی معاون  راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان،گفت:در حال حاضر یکی از طرح‌های در دست اجرای راهداری استان طرح میان شکافی در محدوده ورودی شرقی  گرگان  است.


او با بیان اینکه این طرح مربوط به یکی از طرح‌های جلوگیری از سیلاب در استان بوده است، افزود:در زمان بارندگی در این محدوده آب زیادی جمع می‌شود و منجر به بروز حوادثی برای شهروندان می‌شد از این رو در حال اصلاح این نقطه هستیم.


بیکی ادامه داد:اجرای این طرح منجر به ایجاد  ترافیک  سنگین در ورودی شرقی گرگان شده است، اما در حال رایزنی با پلیس راه هستیم تا به شکل موقت خودرو‌ها را به کمربندی سرخنکلاته گرگان هدایت کنند تا از حجم ترافیک کاسته شود.


او گفت:از تمام شهروندان بابت به وجود آمدن این ترافیک عذرخواهی می‌کنیم، کار این طرح تا روز چهارشنبه به پایان می‌رسد و از کشاورزان منطقه و مردم خواهش می‌کنیم همکاری لازم برای اجرای این پروژه را داشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/91049



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96