اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گلستان همچنان روی خط قرمز کرونا/ مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: به رغم کاهش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان اما همچنان استان در شرایط قرمر کرونایی قرار دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سراج‌الدین عارف‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کاهشی ابتلا به  کرونا  در  استان  اظهارداشت:در هفته‌های اخیر تعداد مبتلایان جدید و بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان کاهش یافته است.

وی گفت:با اینحال اما استان گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و مردم باید بیش از گذشته پروتکل‌های  بهداشت ی را جدی بگیرند و رعایت کنند.

معاون درمان  دانشگاه علوم پزشکی  استان افزود:روزانه حدود 70 نفر با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری می‌شوند که مردم باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به کاهش این تعداد کمک کنند.ضمن اینکه خوشبختانه تعداد بیماران ترخیصی نیز بیشتر از بیماران بستری شده رسیده است.

وی بیان داشت:در حال حاضر 410 بیمار با علایم حاد تنفسی در استان بستری هستند که در صورت کاهش این بیماران می‌توانیم به زرد شدن وضعیت استان امیدوار باشیم.

عارف‌نیا خاطرنشان کرد:استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مکرر دست‌ها می‌تواند تا حد زیادی از گسترش این بیماری جلوگیری کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات و برگزاری مراسمات و مجالس دورهمی خودداری کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91053



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96