اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

عاشوراستیزی سرخط عملیات روانی استکبار است
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: عاشوراستیزی امروز سرخط عملیات روانی ایادی استکباری از طریق رسانه شده است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی عصر پنج شنبه در خصوص برنامه های  محرم  در گفتگو با خبرنگاران، اظهارکرد:محرم فصل رویش انقلابی و تمدن سازی نوین اسلامی بوده و زنده نگهداشتن حادثه عظیم عاشورا به عنوان نقطه عطف تاریخ اسلام، یک امر ضروری است.

وی افزود:امروز در گام دوم انقلاب، برای تحقق تمدن نوین اسلامی و مقابله با جریان استکباری، بیش از گذشته نیاز به الهام از درس های ماندگار عاشورا است.

دیلمی بیان کرد:در حقیقت، تجلی ولایت و اراده ملت عاشورایی بود که سبب پیروزی انقلاب اسلامی و افول تدریجی و مرگ حتمی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در جهان شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغ  اداره کل تبلیغات اسلامی  گلستان تصریح کرد:نظر به شرایط اقتضایی کشور و منویات رهبر معظم انقلاب در راستای رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با  کرونا ، سازمان تبلیغات اسلامی در قالب ۱۶ کارگروه محتوایی، فضاسازی، رسانه، کودک و نوجوان، بانوان، تشکل ها، پشتیبانی، نظارت و ارزیابی، تبلیغ نوین و غیره، امسال علاوه بر حمایت و پشتیبانی از مراسم در فضای باز با رعایت دستورالعمل های  بهداشت ی، با اجاری ۴۰ طرح عملیاتی از جمله مهمانی آسمانی، روایت جهاد مومنانه، سفیر حسینی، نذرفرهنگی، من روضه خوان هستم و غیره تلاش می کند که با همت تشکل ها دینی و انقلابی و مردمی و برنامه های جایگزین و متنوع در محورهای فرهنگی، قرآنی، بصیرتی، معرفتی، مسابقه، فضاسازی محیطی، رزمایش همدلی و کمک های مومنانه، به رغم تمامی محدودیت ها، پیام ها و درس های بی بدیل مکتب عاشورا را به عنوان رمز حیات انقلاب شکوهمند اسلامی، مورد بازخوانی، نشر و متن گفتمان جامعه قرار دهد.

دیلمی با بیان اینکه، دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا با محوریت محرم و صفر، حاوی شرح وظایف دستگاه های مختلف نظارتی و حاکمیتی در این خصوص است، افزود:با توجه به گلایه هیئات  مذهبی  در خصوص عدم همکاری برخی از نهادها، لازم است این دستگاه‌ها شرایط را برای برگزاری مراسم در فضای باز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی آماده و اقلام ضدعفونی و ماسک در اختیار مردم قرار دهند.

وی بیان کرد:تشکل های دینی به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های قدرت نرم نظام اسلامی، حفظ سلامت مردم را یک وظیفه می دانند و همواره در مشکلات و سختی ها، طلایه دار مقابله با بحران ها و خدمت رسانی جهادی و مردمی بوده اند اما فراموش نکنیم که عاشورا ستیزی و عدم برگزاری برنامه برای اقامه عزای سیدالشهدا(ع)حتی در فضای باز و غیره امروز سرخط عملیات روانی ایادی استکباری از طریق رسانه شده است برخی در زمین دشمن بازی نکنند.


http://www.caspiankhabar.com/91060



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96