اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تشکیل ۲۷۰ پرونده برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی گلستان / ۱۲۰۰ کارگر به سر کار بازگشتند
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به تشکیل ۲۷۰ پرونده برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان گفت: در دو سال اخیر یکهزار و ۲۰۰ نفر از کارگرانی که بیکار شده بودند بر سر کار خود بازگشتند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،   هادی هاشمیان  ظهر امروز در نشست با مدیران شهرستان درباره حل مشکلات واحدهای تولیدی اظهارداشت:آنقدری که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران از برخی سنگ‌اندازی‌ها گلایه دارند از تورم و گرانی گلایه ندارند.

وی گفت:دستگاه قضایی خود را مکلف می‌داند که در این شرایط بیش از گذشته به رونق و جهش تولید کمک کند.

هاشمیان افزود:در سال‌های اخیر ستاد اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان فعال شده و در این مدت تلاش کرده تا موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را شناسایی و برطرف کند.

وی تأکید کرد:تقویت سرمایه‌گذاری و کاهش مشکلات مراکز تولیدی در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی  دادگستری  استان است.

رئیس کل دادگستری استان افزود:از ابتدای امسال تا کنون 270 پرونده برای حل مشکلات فعالان  اقتصادی  استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده که تاکنون مشکلات 20 واحد با پیگیری و نامه نگاری‌های دادگستری حل و فصل شده است.

هاشمیان با اشاره به بازدید از 94 واحد تولیدی استان از ابتدای امسال ادامه داد:در ستاد اقتصاد مقاومتی منتظر مراجعه فعالان عرصه تولید نمی‌مانیم و با حضور در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و رصد می‌کنیم.

وی بیان داشت:از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، 35 واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی رونق گرفت که در مجموع برای یک‌هزار و 200 نفر فرصت شغلی در استان ایجاد شد.


http://www.caspiankhabar.com/91064



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96