اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وضعیت زرد کرونایی در ۶ شهر استان گلستان؛ موارد ابتلا در بندرگز و کردکوی نگران‌کننده است
معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۶ شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و اکنون در شرایط زرد است اما وضعیت کل استان همچنان قرمز است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، ناهید جعفری اظهار داشت:میزان بروز بیماری و تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های  استان  در 21 روز گذشته نسبت به جمعیت استان بیشتر از 2.3 نفر است.

وی توضیح داد که بالا بودن موارد بستری جدید سبب شده به رغم اینکه وضعیت در برخی شهرستان‌ها زرد شده است اما در کل استان، شرایط قرمز باشد.

معاون  بهداشت ی  دانشگاه علوم پزشکی  استان گفت:براساس آخرین بررسی‌ها 5 شهرستان آق قلا، بندرترکمن، کلاله، گمیشان، گالیکش در وضعیت زرد هستند و گنبدکاووس نیز امروز از وضعیت قرمز خارج شد.

وی بیان داشت:وضعیت در گرگان همچنان قرمز است و در غرب استان به ویژه در  بندرگز  و  کردکوی  که اوضاع نگران کننده‌ای دارند، بروز بیماری همچنان بالا است.

جعفری خاطرنشان کرد:شهرستان کردکوی در یک بازه زمانی حتی به شرایط سفید رسیده بود اما به علت تعطیلی تالارها، پیش از فرارسیدن ماه محرم تعداد زیادی از عروسی‌ها در باغات شهرستان کردکوی برگزار شد که ما اعتراض خود را نسبت به این اتفاق اعلام کرده بودیم.

وی ادامه داد:عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و متغیرهای مختلف سبب شده تا در کردکوی و به ویژه بندرگز آمار ابتلا به بیماری دارای نوسان زیادی باشد.

رئیس  مرکز بهداشت  استان گلستان درباره برخورد با متخلفان نیز گفت:ما موارد تخلف را شناسایی و به مراجع قضائی معرفی می‌کنیم و برخوردها باید از طریق دستگاه قضائی انجام شود.


http://www.caspiankhabar.com/91068



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96