اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان: از مردم می‌خواهیم در خانه‌های خود بمانند
فرماندار گرگان با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از شیوع کرونا در منازل خود بمانند، گفت: مشکل کمبود ماسک در شهر گرگان با ۲۰۰ هزار عدد ماسکی که قرار است تا دوشنبه وارد استان شود، برطرف می‌شود.

محمد حمیدی در حاشیه عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد شهر در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در  گرگان  اظهارداشت:در جلسه شورای سلامت شهرستان مصوبه‌ای داشتیم که براساس آن  شهرداری  گرگان مکلف شده‌با مشارکت  سپاه  و دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان مناطق پرتردد شهر، خیابان‌ها و معابر اصلی و فروشگاه‌های بزرگ را ضدعفونی کنند.

وی با بیان اینکه 15 خودروی شهرداری گرگان به همراه امکانات نیروی زمینی سپاه عملیات ضدعفونی کردن اماکن پرتردد شهر را انجام می‌دهند، گفت:از شهروندان خواهش می‌کنیم برای پیشگیری از شیوع  کرونا  در منازل خود بمانند و اگر کار ضروری ندارند به خیابان‌ها نیایند و مهم‌تر از همه موارد و نکات  بهداشت ی را رعایت کنند.

حمیدی افزود:کسانی که در مجتمع‌ها زندگی می‌کنند، توجه ویژه‌ای به رعایت نکات بهداشتی داشته باشند چون در مرحله شیوع این بیماری قرار داریم.

وی بیان داشت:از روز دوشنبه به بعد پک‌هایی برای مناطق محروم و حاشیه شهر شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و اسپری از محل اعتبارات مدیریت بحران شهرداری تهیه و توزیع خواهدشد.

 فرماندار  گرگان با اشاره به رفع مشکل ماسک در شهر گرگان در روزهای آینده گفت:در دو سه روز آینده وضعیت توزیع ماسک در داروخانه‌ها بهتر می‌شود.همه اینها باعث می‌شود که بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم.تعدادی ماسک در داروخانه‌های شبانه روزی توزیع شد اما پاسخگوی نیازها نبود.محموله 200 هزار عددی ماسک تا روز دوشنبه به استان می‌رسد و وضع ما در این زمینه بهتر خواهدشد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9107



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96