اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سنگدوینی: راه نجات استان برای توسعه، ورود سرمایه‌گذار است
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با بیان اینکه راه نجات استان برای توسعه، ورود سرمایه‌گذار است، گفت: تمامی دستگاه اجرایی متولی در استان باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند که سرمایه‌گذار به سهولت وارد گلستان شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  رمضانعلی سنگدوینی  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حال حاضر پیگیرهایی در خصوص منطقه آزاد اینچه‌برون در حال انجام است و مکاتباتی با سران کشور داشتیم، اظهار کرد:گلستان راه ارتباطات تجاری و  اقتصادی  ما با اوراسیا است.

وی با بیان اینکه اکتشاف نفت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان است که در منطقه  گمیشان  در حال پیگیری آن هستیم، گفت:در حال حاضر پیمانکار در حال آماده‌سازی جاده‌دسترسی تا محل اکتشاف نفت است.دکل نفتی طی ۵ ماه نصب خواهد شد.هزینه حفاری ۱۰ میلیون یورو است که ۲۸۰ روز طول می‌کشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس خاطرنشان کرد:در دیداری که با مدیرعامل بانک صادرات داشتیم، این بانک اعلام کرد که تا میزان ۱۸۰۰ میلیارد تومان در سایت پرورش میگو گمیشان سرمایه‌گذاری خواهد کرد.با این کار ۵۰۰۰ شغل ایجاد خواهد شد.

سنگدوینی با اشاره به اینکه پیگیر کمربندی گرگان هستیم، گفت:با مسئولان وزارت راه و شهرسازی جلساتی داشتیم و درخواست ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای این پروژه داشتیم.

 وی یادآور شد:یکی از مهم‌ترین اقداماتی که نمایندگان گلستان طی سه ماه گذشته انجام دادند، پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام در استان بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/91074



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96