اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی به مراجعان شورای حل اختلاف
رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی سامانه نوبت دهی اینترنتی برای همه واحد‌های اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف استان راه اندازی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد جعفری  رییس  شورای حل اختلاف  گلستان گفت:یک ماه پیش طرح آزمایشی نوبت دهی در گرگان راه اندازی شد و پس از رفع نقص و ایجاد زیرساخت‌ها از امروز نوبت دهی اینترنتی برای مراجعه به همه واحد‌های اجرای احکام مدنی شورا‌های حل اختلاف استان فراهم شده است.

او با اشاره به اینکه در این سامانه هر ۱۲ دقیقه به یک نفر نوبت داده می‌شود، گفت:با راه اندازی این سامانه از این پس افراد پیش از حضور در شعب اجرای احکام، اینترنتی نوبت می‌گیرند و در ساعت تعیین شده برای رسیدگی به پرونده‌های شان مراجعه می‌کنند.

جعفری با تاکید بر این که به افرادی که بدون نوبت به اجرای احکام مدنی مراجعه کنند خدمات ارائه نخواهد شد، افزود:این سامانه برای حفظ سلامت مردم و کارکنان راه اندازی شده است.

رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان افزود:همکاران اجرای احکام که مشخصات مراجعان روز بعد را در اختیار دارند، پرونده هر فرد را از قبل آماده و مطالعه می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی مردم باشند و معطلی آنان در شعبه به حداقل برسد.
جعفری ادامه داد:افراد برای نوبت گرفتن به سامانه الکترونیکی نوبت دهی اجرای احکام مدنی شورا‌های حل اختلاف استان به نشانی www.shoragls.ir یا shorags.eadl.ir مراجعه کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91079



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96