اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تدارک ۲۴۰ شعبه برای مرحله دوم انتخابات مجلس در گلستان
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: ۲۴۴ شعبه اخذ رای در ۴ شهرستان غرب استان برای مرحله دوم انتخابات نمایندگان مجلس تدارک دیده شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ملک حسینی مدیرکل سیاسی و  انتخابات  استانداری گلستان، گفت:مرحله دوم انتخابات نمایندگان مجلس در ۴ شهرستان غرب استان بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان، ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود.


او ادامه داد:بر این اساس، برای این مرحله ۲۴۴ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که از این تعداد، ۲۳۰ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه نیز سیار است.


این مقام مسئول با بیان اینکه دغدغه مردم و مسئولان شرایط شیوع ویروس  کرونا  است افزود:ستاد انتخابات، ستاد کرونا و شورای نگهبان شیوه نامه‌ای را تنظیم کردند که به ما و ۴ حوزه شهرستان ابلاغ شد تا بسیاری از لوازم و تجهیزات برای انتخابات آماده شود.


ملک حسینی با اشاره به اهمیت سلامت مردم برای مسئولان گفت:همه نکات در شیوه نامه ابلاغی باید از ضدعفونی کردن محل شعب و برگزاری آن حتی الامکان در فضای باز تا رعایت فاصله اجتماعی رعایت شود.


او گفت:کمیسیون تبلیغات انتخابات نیز ناظر این موضوع خواهد بود و طی ۲ جلسه‌ای که با حضور اعضای این کمیسیون معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان رییس کمیسیون، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان و رییس هیات نظارت استان ناظر انتخابات هستند.


ملک حسینی گفت:طی جلسه‌ای با دو نامزد، مقرر شد برنامه مربوط به هر نامزد ضبط شود و در طول هفته‌ای که برای تبلیغات مجاز اعلام می‌شود از صدا و سیما پخش شود.


او ادامه داد:دوشنبه هفته جدید زمان ضبط برنامه آنهاست که پس از رویت اعضای کمیسیون، ۳ مرحله در سیما و ۳ مرحله در صدا پخش می‌شود.


ملک حسینی گفت:همچنین تاکید کردیم که هیچ یک از این دو نامزد طبق دستورالعمل ابلاغی برای تبلیغات انتخابات در مرحله دوم حق بازگشایی مکانی را به عنوان ستاد را ندارند و تبلیغاتشان فقط در صدا و سیما و فضای مجازی انجام شود.


او با بیان اینکه هر دو نامزد انتخاباتی تعهد رعایت دستورالمل‌ها را داده اند افزود:در قانون تبلیغات اگر هریک از نامزد‌ها از مواردی که قانون انتخابات اجازه داده تخطی کنند با متخلف برخورد شده و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می‌شوند.


او از مردم خواست:همانند مرحله اول انتخابات، با حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌ها بیایند و ما قول میدهیم در کنار سلامت انتخابات توجه ویژه به سلامت مردم داشته باشیم و همه شیوه نامه‌های  بهداشت ی رعایت شود و اطمینان می‌دهیم که مشکلی پیش نیاید.


http://www.caspiankhabar.com/91092



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96