اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان گلستان جواب داد / تعداد شهرستان‌های سفید و زرد به ۱۱ رسید
معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به همراهی مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان طی یکی دو ماه اخیر گفت: خوشبختانه این همکاری جواب داد و اکنون ۲ شهرستان سفید و ۹ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار گرفتند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقلب از تسنیم،  ناهید جعفری  اظهارداشت:از تعطیلات نیمه خرداد روند ابتلا به  کرونا  در استان  گلستان  افزایشی شد و موارد ابتلا به شدت افزایش یافت و نگرانی از این وجود داشت که به شرایط اسفندماه برسیم.

وی گفت:در اوایل تیرماه تقریبا وضعیت همه شهرستان‌های استان قرمز شد و با اطلاع‌رسانی به مردم و مصوبه‌هایی که ستاد مقابله با کرونا داشت توانستیم پیک دوم را هم تا حدود زیادی کنترل کنیم.

معاون  بهداشت ی  دانشگاه علوم پزشکی  استان افزود:خوشبختانه همراهی مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جواب داد و اکنون وضعیت استان گلستان تقریبا باثبات شده است.

وی توضیح داد که از مجموع 14 شهرستان، گمیشان و مراوه تپه در غرب و شرق استان وضعیت سفید دارند.همچنین شهرستان‌گرگان، علی آبادکتول، بندرترکمن، آزادشهر، گنبدکاووس، کلاله، گالیکش، آق قلا از وضعیت قرمز خارج شده‌اند و شهرستان مینودشت نیز امروز به وضعیت زرد رسیده است.

جعفری گفت:در حال حاضر سه شهرستان کردکوی، بندرگز و رامیان دارای وضعیت قرمز هستند که امیدواریم با همکاری بیشتر مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی این شهرها نیز از این شرایط خارج شوند.

وی بیان داشت:در مجموع شرایط استان باثبات شده و در وضعیت زرد قرار دارد با اینحال همچنان سطح هشدار برای این استان وجود دارد و مردم نباید از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی غفلت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91106



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96