اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



واگذاری ۴ هکتار از اراضی سازمان جهادکشاورزی به شهرداری گرگان/دومین پارک بزرگ گرگان احداث می‌شود
شهردار گرگان گفت: با موافقت سازمان جهادکشاورزی ۴ هکتار از اراضی این سازمان در مرکز شهر برای ایجاد فضای سبز به شهرداری گرگان واگذار می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  عبدالرضا دادبود  اظهارداشت:به پیشنهاد  شهرداری  گرگان و با موافقت سازمان جهادکشاورزی استان قرار شد 4 هکتار از اراضی این سازمان که در مرکز شهر قرار دارد به این شهرداری واگذار شود.

وی یادآور شد:از دو سال قبل تا کنون پیگیری‌های زیادی در این باره انجام و جلسه‌های مختلفی برگزار شده است که امروز با مصوبه  شورای شهر  گرگان، واگذاری این عرصه 4 هکتاری مورد موافقت قرار گرفت.

شهردار گرگان گفت:با واگذاری این عرصه، دومین پارک بزرگ مرکز شهر در گرگان احداث می‌شود که می‌تواند نقش مهمی در ارتقای سرانه فضای سبز این شهر شمالی داشته باشد.

وی افزود:این لایحه پس از تصویب در شورای شهر به فرمانداری گرگان فرستاده می‌شود که امیدواریم در این مرحله نیز از سوی دولت این واگذاری تأیید شود تا بخشی از نیازهای شهروندان را به فضای پارکی در هسته مرکزی شهر، برآورده کنیم.

دادبود خاطرنشان کرد:شهرداری گرگان قرار است به ازای دریافت این عرصه 4 هکتاری، ساختمان اداری برای سازمان جهادکشاورزی احداث کند.


http://www.caspiankhabar.com/91119



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96