اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار رامیان:

زلزله بیش از ۲۰ میلیارد تومان به رامیان خسارت زد
فرماندار رامیان گفت: طبق برآوردهای اولیه، زلزله ۵.۱ ریشتری رامیان تاکنون ۲۰ میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان به این شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حمیدرضا چوبداری اظهارکرد:کلنگ احداث  بازسازی  اولین واحد مسکونی در مناطق زلزله زده  رامیان ، روز گذشته(سه شنبه)با حضور استاندار زده شد و تمام تلاش ما این است که این واحدها ظرف چند ماه آینده، قبل از شروع زمستان به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه سریع‌ترین آغاز عملیات اجرایی در زلزله رامیان اتفاق افتاد، افزود:هرچند که واحدهای مسکونی روستاهای این شهرستان دارای بیمه حوادث بوده اما بیمه کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.

چوبداری ادامه داد:مردم منطقه غالباً از اقشار ضعیف جامعه هستند و با توجه به شروع فصل سرما از مردم می‌خواهیم که کمک‌های غیرنقدی خود را به  فرماندار ی تحویل دهند.

وی بیان کرد:روزانه خدماتی در زمینه تغذیه و خوراک و پوشاک و لوازم بهداشتی در اختیار زلزله زدگان قرار می‌گیرد و ما نیازمند کمک‌های مردمی هستیم.

چوبداری تأکید کرد:منطقه زلزله زده، کوهستانی بوده و پاییز و زمستان بسیار سردی دارد و مردم می‌توانند مایحتاج این مردم را در قالب کمک‌های غیرنقدی به فرمانداری تحویل دهند.

فرماندار رامیان از  خسارت  زلزله به ۱۹۵ واحد مسکونی خبرداد و گفت:۱۲۴ واحد مسکونی در زلزله دچار خسارت ۱۰۰ درصد شده و به همین تعداد هم در این مناطق چادر امدادی برپا شده است.

وی با بیان اینکه طبق ارزیابی‌های اولیه تاکنون زلزله ۲۰ میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان به رامیان خسارت زده است، گفت:از این خسارت‌ها یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در حوزه جهاد کشاورزی، ۱۱ میلیارد تومان در حوزه ابنیه، هفت میلیارد تومان آب و فاضلاب و مابقی در حوزه راه و برق بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/91132



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96