اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماز جمعه گرگان به امامت آیت‌الله نورمفیدی برگزار می‌شود
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه گرگان از برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان در جمعه ۲۱ شهریورماه خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، رضا جعفری با اشاره به اینکه فضای مصلای  نماز جمعه  ضدعفونی و برای برگزاری این آیین عبادی سیاسی آماده شده است، اظهار کرد:به طور کلی مجموعه تدابیر  بهداشت ی انجام شده تا نماز جمعه این هفته با رعایت فاصله شرعی و پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت نمازگزاران برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد:ضدعفونی شدن کامل مکان مصلی و افراد قبل از ورود به مصلی جمعه توسط این ستاد و خادمین مصلی انجام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه نماز جمعه به امامت آیت‌الله نورمفیدی برگزار می‌شود، گفت:با هماهنگی‌های صورت گرفته سعی بر این خواهد بود که خطبه‌ها کوتاه و نماز جمعه در وقت مختصر برگزار شود و برنامه‌های جانبی حذف شده است.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه  گرگان  تصریح کرد:استفاده از ماسک و دستکش و رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی و رعایت فاصله اجتماعی، عدم تجمع و دست دادن با یکدیگر از جمله تأکیداتی است که نمازگزاران باید مدنظر داشته باشند.نمازگزاران قبل از خروج از منزل وضو گرفته و با طهارت وارد مصلی شوند و سجاده و مهر شخصی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به تب سنجی نمازگزاران در ورودی مصلی، خاطرنشان کرد:با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه توجه به حفظ سلامت مردم از جمله گروه‌های پر خطر، از ورود کودکان و بیماران مختلف با داشتن علائم تب، سرماخوردگی و سرفه در مکان نماز جمعه جلوگیری می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/91135



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96