اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان: اهانت به قرآن و پیامبر اسلام (ص) نمونه‌ای از جاهلیت مدرن است
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در بیانیه‌ای اهانت مجله فرانسوی شارلی اِبدو به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو با ساحت قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف آن را مصداق جاهلیت مدرن دانست.

در متن این پیام آمده است؛ در تظاهرات غیرقانونی و بدون مجوز ضداسلامی توسط گروه‌های راست‌گرا افراطی سوئد در شهر مالمو یک جلد قرآن کریم آتش‌زده شد.همچنین نشریه فرانسوی"شارلی‌ابدو" سه‌شنبه گذشته در یک گستاخی جدید کاریکاتورهای جنجالی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام(ص)را باز نشر کرد.

توهین‌های سخیف مجله موهن"شارلی ابدو"در فرانسه و سوزاندن قرآن کریم در سوئد نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن عصر حاضر است.ما مسلمانان ضمن احترام به پیروان همه انبیاء مکرم الهی، اعتقاد داریم که توهین به حضرت رسول اکرم(ص)، توهین به همه انبیاء الهی و بی‌حرمتی به قرآن کریم، بی‌حرمتی به کتب همه پیامبران است.

در این بیانیه تاکید شده است این تخریب و توهین به مقدسات مسلمانان از سوی نهادهایی است که از سال‌ها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.البته این توهین نه‌تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان اقدام هنجارشکنانه‌جسارت به کتاب هدایت و نور مبین، قرآن همیشه جاوید را که در کشور سوئد، انجام شد و نیز جسارت چندین‌باره‌ای که به نام آزادی بیان علیه رسول اکرم(ص)توسط هفته‌نامه منحط"شارلی‌ابدو" در فرانسه صورت پذیرفت را قاطعانه محکوم می‌کند.


http://www.caspiankhabar.com/91141



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96