اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



منتخب جدید غرب گلستان در مجلس: احیاى خلیج گرگان را پیگیر خواهم بود / با اولویت فسادستیزی پای به میدان نمایندگی گذاشتم
منتخب جدید مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت باید در تمامی ابعاد و ساختارها شکل بگیرد و مجلس یازدهم هم نشان داده فسادستیزی یکی از اولویت‌های مهم این دوره است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  عبدالجلال ایری  اظهارداشت:شفافیت، موضوعی نیست که فقط در یک بخش اتفاق بیفتد بلکه در همه ابعاد و ساختارها باید ملاک عمل قرار بگیرد.

وی گفت:مجلس یازدهم نشان داده  فساد ستیزی از اولویت‌های مهم این دوره است و بنده نیز اقدامات و کارهای خود را برهمین مبنا پیش می‌بَرم.

منتخب مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس با بیان اینکه اقتصاد و معیشت مردم باید مورد توجه نمایندگان قرار داشته باشد، اظهارداشت:در ایام تبلیغات انتخابات قول‌هایی به مردم دادم که همچنان برهمان عهد خواهم ماند.ما هرچه داریم از مردم است و همه کارهایمان نیز براساس منافع مردم خواهد بود.

وی گفت:توسعه گرشگرى، توسعه و رونق اقتصادى و اشتغال، توجه جدى به حوزه ورزش، توجه به قشر فرهنگیان و توسعه راه‌ها و زیرساخت‌ها از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مجلس یازدهم برای غرب استان پیگیری خواهم کرد.

ایری با بیان اینکه دریا و  خلیج گرگان  ظرفیت کم‌نظیری برای توسعه  اقتصادی  و  گردشگری  است، افزود:احیاى خلیج گرگان، گردشگرى ساحل دریا، گردشگرى پارک‌هاى جنگلى و حمایت از صنایع تبدیلى از اولویت‌هایی است که می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را برطرف کند.

منتخب مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس گفت:اتمام بهسازى و تعریض جاده مرگ(بندرترکمن به آق قلا)، رونق گردشگرى، رونق بازار ساحلى و بهسازى مجموعه سوارکاری در غرب استان می‌تواند سبب تحول اقتصادی در منطقه شود.

ایری اظهارداشت:رونق گردشگرى ساحلى، رونق سایت میگو، احیاى روستاهاى ساحلى قدیمى، رونق صید و صیادى، اقدامات پیشگیرانه در مقابل سیل و انتقال آب دریاى خزر به شوره‌زارها از دیگر موضوعاتی است که باید با استفاده از توان کارشناسی و مدیران استانی پیگیر اجرایی شدن آنها در حوزه غرب استان گلستان باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/91148



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96