اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف زمین‌خواری ۱۴۷ هزار متری در استان گلستان/ ۲۰ متهم دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به کشف ۱۴۷ هزار و ۶۶۵ مترمربع زمین‌خواری در استان گفت: ارزش این اراضی ۱۴۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان بوده و ۲۰ متهم نیز در این زمینه دستگیر شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سرهنگ  مجتبی مروتی  اظهارداشت:از 5 ماهه ابتدایی امسال یکهزار و 817 پرونده در زمینه  قاچاق  کالا در استان تشکیل شده که در همین زمینه یکهزار و 642 نفر دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اجرای 8 مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این مدت گفت:165 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق نیز در استان کشف و توقیف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به عمده‌ترین کالاهای قاچاق کشف شده بیان داشت:در این مدت 5 هزار و 415 شی عتیقه، 155 هزار و 958 قلم انواع داروی مکمل و انرژی‌زا، 57 هزار و 880 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 40 هزار و 731 عدد داروی گیاهی، 45 دستگاه گوشی تلفن همراه، 465 دستگاه استخراج رمز ارز و غیره کشف و ضبط شده است.

وی همچنین به برخورد پلیس آگاهی و پلیس امنیت  اقتصادی  استان با تصرف کنندگان اراضی ملی اشاره کرد و گفت:از ابتدای امسال تا پایان مردادماه 20 فقره زمین‌خواری به مساحت 147 هزار و 665 مترمربع در استان کشف شد.

مروتی ادامه داد:در این زمینه 20 زمین‌خوار دستگیر شدند و اراضی نیز رفع تصرف شد.براساس نظر کارشناسان ارزش این اراضی 143 میلیارد و 402 میلیون تومان بوده است.

وی همچنین گفت:در این مدت یک فقره تسهیلات بانکی غیرمجاز به مبلغ 5 میلیارد تومان در استان شناسایی و کشف شد که یک نفر هم در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.


http://www.caspiankhabar.com/91153



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96