اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی ادامه دارد/ حضور ۶۰ نیروی امدادگر و کوهنورد در عملیات تجسس
رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی گفت: جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی ادامه دارد و امروز (پنجشنبه) ۶۰ نیروی امدادگر و کوهنورد در عملیات تجسس حضور داشتند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، حسین باقری، اظهار داشت:عملیات جستجو برای یافتن جوان 37 ساله که شامگاه سه شنبه در مناطق بالادست پارک جنگلی  کردکوی   مفقود  شد طی امروز(پنجشنبه)هم ادامه یافت و حدود 60 نیروی امدادگر و کوهنورد، مسیرهای مختلف بالادست پارک جنگلی کردکوی از جمله بسته، چاشت خوران و خیابانک را جستجو کردند که متاسفانه هنوز نتیجه‌ای نداشت.

وی افزود:با وجود گذشت 48 ساعت از مفقود شدن این فرد عملیات جستجو همچنان ادامه دارد، ما نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده و باید از تمام توان شهرستان و استان برای ادامه تجسس استفاده کنیم.

باقری ادامه داد:هنوز هم دیر نشده و نباید از یافتن این فرد ناامید شویم، همچنان باانگیزه کامل به جستجو ادامه خواهیم داد تا به نتیجه برسیم.

وی یادآور شد:صبح فردا(جمعه)بسیاری از همشهریان داوطلب که به کوهنوردی علاقمند هستند به تیم‌های جستجوگر ما اضافه می‌شوند و پیش بینی کرده‌ایم تعداد نیروها برای عملیات تجسس به بیش از 100 نفر برسد.

وی خاطرنشان کرد:از صبح فردا نیروهای تجسس را ساماندهی و به تیم‌های پنج نفره برای گشت زنی در مسیرهای مختلف ساماندهی می‌کنیم.

لازم به ذکر است؛ معین شریفی جوان 37 ساله بعدازظهر سه شنبه برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که متاسفانه مفقود و تا کنون پیدا نشده است.براساس شواهد موجود شریفی همواره در مسیر جنگل کردکوی پیاده روی می‌کرده و طبق معمول بعدازظهر سه شنبه خودروی شخصی‌اش را در منطقه خیابان جنگل کردکوی پارک کرده تا پیاده روی کند و حدود ساعت 19 طی تماس تلفنی با همکارش اعلام کرد تا نیم ساعت دیگر برمی‌گردم اما بعد از این تماس تلفن همراهش خاموش و دیگر خبری از وی در دست نیست.


http://www.caspiankhabar.com/91165



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96